Flytten till Västerås

Den blev försenad en dag, men vi kom iväg trots allt, sent på måndagskvällen. Jag fick med mig mer saker än vad jag trodde, när jag la in allt i bilen så blev den nästan full...! Det var nästan så att inte Jesús fick plats med sina saker, inte för att han hade så mycket med sig, men vi fick trycka in dem i bilen. Tur så är det bara en timme till Västerås och det gick fort att komma fram. Men innan vi åkte till lägenheten så gick vi och handlade lite i ICA precis utanför stan, åt middag på Max och sen åkte vi till lägenheten.

Vi tog ut allt, trots att vi var 4 så fick vi springa upp och ned ett par gånger innan vi fick ut allt ur bilen. Mamma behövde åka tillbaka snabbt för att hinna hämta Nicky, tyvärr så hann hon tydligen inte, när jag pratade med henne senare.

Vi två blev kvar, vi började genast torka ur kyl och frysen så att vi kunde lägga in maten. Sen blev det städning, packa upp allt utom kläder och vi kunde inte lägga oss förrän 12 ungefär. Trötta men glada att allt gick bra ändå la vi oss och sov.

Såhär smutsig var spisplattorna. Obs, extern spis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!