Förmiddag=konståkning

Hela förmiddagen så jobbade jag. Det var kul, jag var morgonpigg för första gången på väldigt länge. Däremot avtog det varje gång jag hade paus. Så jag var nog egentligen trött pga lite få timmar sömn, men det gick bra. Det var kul att träffa alla igen efter en vecka.
När jag kom hem var jag fortfarande igång, tills jag efter någon timme kände hur tröttheten omslöt mig. Var tvungen att ta en liten siesta.

Jesús kom förbi, vi kollade klart på filmen vi bara såg till mitten pga dålig DVD-skiva (repig och allt, lånad från biblan). Men blev avbrutna för han behövde fixa lite med en hemsida som han jobbar med. Slutligen kollade vi klart på den.

Nu väntar middag. Börjar bli hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!