Lugn dag

En lugn dag för en gångs skull. Skjutsade pappa till Arlanda imorse, solen strålade men det var bara 7 grader varmt ute...! Har börjat vänja mig vid vår nya bil, en Toyota som är så lätt att det är svårt att köra den. Är man van vid en gammal Mercedes så blir en sån lätt Toyota svårhanterlig. Men jag har börjat vänja mig nu, trodde inte det skulle gå så fort. Det var en kort bilkö vid utfarten från motorvägen, konstigt nog... Antar att alla behövde ta den vägen nu när en annan väg är avstängd. Det blev så varmt i bilen pga solen.

Har sen bara chillat, tvättat en hög kläder och tagit ur disken ur maskinen, gått med Mio och sånt. Men det är bra, jag kommer nog inte ha många fler av dessa lugna dagar kvar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!