åh min hand....

Jag har suttit och konstant-skrivit alla begrepp vi har till tentan. Jag har så ont i högra handen att jag önskar jag kunde skriva med vänster hand också... Men om jag skulle sätta mig ner och skriva med vänster hand nu så skulle jag nog bli klar till jul.
 
Tar lite vila-handen-paus istället.
Idag tänkte jag gå ut och gå, men jag börjar bli mer o mer osäker på att det kommer ske... känns som jag bara skulle gå runt och slösa på tiden jag kunde sitta och försöka bli klokare på.
 
Jag till o med drömde om olika begrepp i natt... Och när jag gick på toa mitt i natten så började jag rabbla upp vad diskurs betyder, i huvudet.
Ja, jag har inte sovit så bra de senaste två nätterna, hoppas bara på att sova gott natten innan tentan...
 
Idag är det alltså 2012.12.12. Ja, jag vakade också över kl.12.12... hehe
Jag gjorde inget speciellt då, pausade precis från pluggandet och observerade mobilen när den slog 12 över 12.
Och hela resten av dagen har bestått av sociologi som vetenskap och den humanistiska socialpsykologin. Den flummigaste delen kanske av allt vi har.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!