Nu är det officiellt!

Vi ska flytta till en lägenhet mitt i stan i Västerås när det blir mars! :D
Vi har sagt upp den här lägenheten och tackat ja till den andra. Här om dagen fick vi ta en titt på lägenheten och visst, den var inte i toppklass, men den är större, vi får bo två i den, nära till vad som helst. Jag har redan börjat tänka på möbleringen och sånt.
Tyvärr får vi inte plats med vår säng där sängen "egentligen" ska stå, men jag har tänkt ut en ev. möblering så sängen faktiskt kan få plats. Sen behövs det köpas lite grejer till också, för den kommer omöblerad. Till den lägenheten vi bor i nu så fanns det redan en 90-säng och ett skrivbord. Men till den nya finns det varken säng eller skrivbord.
 
Det är en tyst del av byggnaden trots att det är mitt i stan. När vi var där hördes inte något, det kändes som att vi var i en helt annan del av stan. Men det är bra, lite lugn o ro skadar inte. Om man blir trött på stället är det bara att gå ut och hitta nån annan stans att sätta sig o plugga.
 
Har nu också fått reda på att vår fina granne Josefine också får flytta! Hon kommer flytta till en lägenhet i närheten av oss! Så vi blir nästan grannar igen :) Skönt att veta att vi har nära till varandra, ifall nåt skulle hända.
 
Idag blev det en tvätta-kläder-dag, men samtidigt lugn. Ska snart äta lite mat och vi ska välja en film. Imorgon blir det städning av lägenheten och packning inför jullovet.
 
Jag var sjuk hela veckan nästan, gick på första föreläsningen, missade de 3 efteråt.... så det kändes lite tråkigt :/ men jag får vara glad att jag säkert blir frisk till jul! Förra julen var jag totalt nedslagen av influensa... DET var inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!