Tentan är över!! --> jobbhelg

Äntligen är tentan över!! Det har varit en helvetesvecka...usch... Men jag har lärt mig ett och annat, och det är väl huvudsaken iaf ;)

Imorse vaknade jag kvart över 6, fixade mackor och sånt till att ta med till tentan. De senaste nätterna har bestått av alla dessa begrepp vi fått plugga in. Mitt i nätterna flyger begreppen runt i huvudet och jag blir snurrig bara jag tänker på det. Helt proppfull var huvudet.

Och imorse halv nio började tentan. Var i högvarv redan då och det tog ett tag innan jag tog det lite lugnare och började skriva ordentligt.
Det gick ganska okej, hade kunnat gått bättre men aja, försökte mitt bästa. Hann inte med en fråga så mycket för tiden rann ut. Men jag skulle nog ändå inte kunnat tillföra så mycket mer på den frågan ändå.

Väl klara och ute ur tentasalen åkte jag med tjejerna till IKEA för julbord. Men jag kände knappt nån hunger pga allt hype, så jag åt inte så mycket. Det var inte så gott som jag trodde heller.

Nu är jag snart hemma. Ska jobba tidigt från kl.8 imorgon och på söndag. Men det blir kul :) det var ju ett par veckor sen jag stod på is!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!