Dagarna går

Det är redan torsdag. Det är redan slutet av veckan!
Känns som veckan inte ens har hunnit komma igång men det är redan torsdag.
 
Ja, för att sammanfatta kort. I måndags fyllde Jesús 25 år, min älskade har blivit stor :)
Jag hade tyvärr skola på förmiddagen, men på eftermiddagen åkte vi med Josefine och "storhandlade". Vilket han tyckte var jättekul, vi hade roligt!
På kvällen kollade vi på film och hade det mysigt. Jag sjöng för honom och vi åt lite Daim-tårta :)
Tyvärr glömde vi bort att ta bilder (!) så vi har inga bilder från kvällen....
 
Jag har varit otroligt trött hela veckan, känns som att förra veckans trötthet kommit ut på den här veckan.
Just det, i lördags var vi på bröllop hela dagen! Det var jättefint och jätteroligt! Hela Jesús familj inkl jag var inbjudna till bröllopet. Brudgummen är libanes och bruden är svenska så det var en fest!
Brudgummen och Jesús bror har bildat ett fotbollslag så hela laget var också med. Det var fint att se alla killar stiligt uppklädda en sån här dag :) Kostym, säger jag bara.
              Klänningen jag hade på bröllopet, en del av den iaf :)
 
Resten av dagarna har jag suttit och läst läst och läst. Ja, det är oändligt många sidor vi ska läsa i den här kursen. Men föreläsaren är då duktig. Han är strukturerad och rak på sak så man förstår när man sitter där på föreläsninge och lyssnar och ska anteckna. Eftersom man är så fokuserad från början så räcker inte energin till hela föreläsningen. Idag blev jag trött redan efter första halvan av föreläsningen.
Men jag tror jag förstod det mesta :)
 
Jesús ska åka hem imorgon och jag åker på lördag. Det här med att åka fram och tillbaka varje helg börjar bli riktigt jobbigt. Jag känner mig aldrig utvilad och aldrig någon ro... Jag åker till Sthlm, jobbar, åker hem till Västerås, pluggar, åker tillbaka till Sthlm, jobbar, åker hem igen, pluggar... så har det rullat på i nästan två månader nu tror jag.
Inte konstigt att jag är trött... Aja, förhoppningsvis kanske det blir en aning lugnare i december...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!