Dags för bröllop!

Ja, imorgon är vi bortbjudna till bröllop! :D
Jag är lite excited för alla kommer vara finklädda och bröllop är så fint! Jag kommer ha all-pink, yes, från topp till tå blir jag rosa. Hehe trodde inte jag var så förtjust i rosa att hela outfiten imorgon blir rosa. Ok sure, det är ljusrosa, så det är snälla färger. När det är bröllop är det ju bra att inte ha alltför starka färger.
Min snygging kommer ha kostym..!
 
Jag har lågt blodtryck just nu och känner mig yr. Därför ska jag lägga mig snart. Jag var yr igår också. Vet inte varför jag har lågt blodtryck men förhoppningsvis så blir det bättre. Kanske behöver jag ordentlig sömn.
 
 
Idag var det frost, men fint väder så det var skönt att promenera till ishallen. Jag hade ingen bil den här gången.
 
Nej nu ska jag lägga mig. Jag känner att jag inte kan vara uppe mer med den här yrseln...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!