Jag förstår inte frågan!

Ja nu sitter jag här hemma i Sthlm tredje dagen med den här tentan. Men jag förstår verkligen inte vad de vill att vi ska svara! Jag förstår inte frågan! Vad gör man då? Jag har suttit idag men kan verkligen inte förstå vad jag ska svara... Försöker hitta saker i den litteratur vi fått, men nope, får inte till det...
 
Idag har jag jobbat på isen hela förmiddagen. Så jag var ganska trött på eftermiddagen, behövde ta en siesta.
 
När jag knöt skridskorna så gick en nagel sönder! Jag har aldrig varit med om att en nagel går sönder! Jag skulle ha klippt naglarna igår kväll men orkade inte till slut. Kanske blev straffen med en kort-kort pekfingernagel. Ja, det är väl vardagsmat för vissa, men ärligt så har det aldrig hänt mig och hoppas på att inte hända igen, det är obehagligt...
 
Nej, nu är det väl dags att försöka sig på tentan igen... Jag vill ju verkligen bli klar till onsdag! Jag har två (stora) frågor att besvara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!