Klar med tenta

Jag blev klar med tentan igår, skickade in allt och kunde äntligen lämna det.
Trodde jag. Men satt på FB och skrev, hjälpte andra, klagade osv.
Däremot övertygade jag mig själv att jag visst kan hålla enligt planerna om jag verkligen tar mig själv seriöst. Men den här tentan är nog den sämsta tentan jag skrivit tror jag. Jag hade så gärna velat utveckla mer och skriva fördjupande om jag fick fler sidor på mig. Det skulle nog räckt med 1-2 sidor till så hade jag kunnat göra flera gånger bättre tenta än nu. Jag är missnöjd men vet att jag inte kan göra den bättre än den är. Sidantalet förstörde allt tyvärr...
 
Min tenta blev några rader mer än 5 sidor med fattigt innehåll att jag vet att jag definitivt inte kan få VG, om jag ens kan få ett G... Blir jag inte godkänd så ska jag faktiskt klaga om sidantalet för de begär något som är svårt att få till på enbart 5 sidor.
 
Nu är resten av familjen hemma från Japan, jag har jobbat idag eftermiddag. Sov en förfärlig natt att idag har jag varit trött.
 
Imorgon ska jag nog ta det lugnt så gott jag kan och förhoppningsvis hinna göra något med Jesús kanske, om han orkar. För han skulle gå och jobba lite i stan osv.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!