Ny säng!!

Ja äntligen fick jag en ny säng i rummet! Jag skrev till hyresvärden för 2-3 veckor sen men jag trodde han missade det till slut. Så jag hade gett upp. Men så idag knackade det på dörren, precis då Jesús var ute, och jag undrade vem det kunde vara. Det stod två arbetare med en säng. Så jag lät de komma in med den och de bytte ut den gamla som låter så fort man sätter sig på den. De sa också att sängen var ny. Kanske köpte hyresvärden in en helt ny säng efter att han fått min lapp??
Men tack o lov så kan jag förhoppningsvis sova utan ryggvärkar! :D
Jesús blev jätteglad av att höra det här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!