Pluggdagar framöver

Idag åkte Jesús tillbaka till Sthlm en sväng för att jobba. Skönt att han kommer hem samma dag också.
Själv ska jag ägna mig åt plugg, ja läsa läsa läsa läsa... och lite skriva.
 
Det snöar faktiskt här i Västerås :) Well, jag föredrar faktiskt snö framför regn, eftersom det regnade verkligen hela dagen igår, gick aldrig ut. Men mot kvällen snöade det och idag snöar det lätt hela tiden.
 
Vi kollade på filmen "Eat Pray Love" igår, den är fin. Den tar upp viktiga saker och inspirerar en. Även om jag inte är ett fan av Julia Roberts, så gillar jag filmen.
 
Nej nu måste jag plugga.. inte så långt till tentan nu.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!