Stress och tacomiddag

Jag är väl medveten att jag inte har begåvningen att känna av när jag är stressad.
Men slutligen visar det sig genom dåliga nattsömn och humörsvängningar. Så igår tog Jesús och jag en vilodag, paus från vardagen. Han insisterade att vi skulle ha en vilodag. Och ja, det tog lite tid innan jag kom in i vilorytmen. Hela förmiddagen hade jag svårt att tagga ner, men slutligen gick det och det blev en bra vilodag till slut.
 
I måndags däremot hade vi tjejer en tacomiddag tillsammans :) Det var verkligen gott och roligt och mysigt! Vi satt till midnatt och pratade och skrattade, tills vi slutligen blev trötta och behövde åka hem för att sova.
Men det här kommer säkerligen att göras om :)
 
Idag däremot har jag pluggat, men dagen har inte haft en bra rytm så vi har ätit lite konstiga tider och mitt humör har svängt till lite pga det antagligen. Ska iaf rosta ny müsli för min börjar ta slut. Men Jesús ska först köpa mer havregryn, sen kan jag sätta igång.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!