Choklad och annat gott

Helgen innehöll konståkning, chokladfestival, liten familjemiddag på Vapiano och en annan liten familjemiddag här i Västerås.
Ja på lördagen bestämde sig Nicky lite sådär sent på dagen att han nog ville gå på chokladfestivalen på Nordiska Museet. Så pappa, mamma, jag och han åkte till stan med bilen, de släppte av oss och vi gick in för att smaka på massa choklad. Slutade med att Nicky blev törstig (tur så hade vi vatten med oss) och några chokladkakor som vi köpte med hem.
Vi mötte upp pappa och mamma, och efter massa om och men så åkte vi till Vapiano Stureplan. De hade aldrig ätit på Vapiano så jag introducerade dem lite till stället. Pappa satt tydligen o småklagade hela tiden men var nöjd efter en god middag trots allt :)
 
På söndag var det fotografering med klubben. Jag sprang runt och fixade åkarna, gav de poser för porträttfotona osv. Sprang runt lite som en galning kändes det som. Det blev full fart även med s-skolan eftersom de blev så många fler den här gången än förra söndagen.
 
Väl hemma åt vi god lunch alla tillsammans och sen begav jag mig mot Västerås. Då ringer Jesús föräldrar och de kommer till Västerås de med. Efter lite rundvandring i en tom stad (söndagar är tomma), så satte vi oss i en italiensk restaurang och åt en fin middag tillsammans :)
 
Resterande två dagar, måndag och tisdag gick åt till att läsa, läsa, läsa... Blev helt trött av allt läsande.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!