Dagarna sprang iväg

Ojoj, nu är det redan på väg att bli helg... Fattar inte hur snabbt den här veckan gick...!
Från att komma hem för typ nån dag sen (känns det som) till att behöva åka tillbaka till Sthlm igen. Helt sjukt vad fort tiden gick nu helt plötsligt...
Kanske för att måndag och tisdag blev två pluggdagar, igår och idag blev konstiga skoldagar, och så sitter man här torsdagskvällen och ser att snart ska man bege sig tillbaka till Sthlm, där man nyss var. Jag har nog aldrig känt att tiden gått fortare än den här veckan...
 
Jesús åkte idag vid lunch-tid, lite innan jag skulle till skolan. Han åkte för att jobba lite. Trots att lägenheten är liten känns det ändå väldigt tomt... Men jag klarar mig :)
Jag ska jobba imorgon, därför åker jag. Annars skulle jag väntat till lördag.
 
Fick se både schema och kurslitteraturen för nästa kurs. Det verkar bli värre för varje kurs, haha. Den kommande kursen innehåller hela 5 nya böcker...! Jag har redan fått tag på 4 av dem för 750kr (gråter...) och ska försöka hitta fram den sista boken också. Och det kommer bli salstenta den här gången...! Jag hatar verkligen salstenta. Det är så jobbigt att behöva sitta på samma plats i timmar och försöka rota i sitt lilla huvud för att komma ihåg vad man måste skriva. Nej, jag föredrar hellre hemtenta, som man kan plocka fram när man känner för och nöta på i flera dagar, ha all material framme och bara försöka vara smart.
Och seminarierna kommer bli seriösare verkar det som. Ja, helt enkelt jobbigare kurs. Och det är just den perioden då det håller på att bli mörkare ute. Jag såg idag att det blev mörkt ute redan runt kl.18!! Det betyder ju att solen måste ha gått ner redan innan kl.18...!
Ja, jag gillar nog våren mer.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!