Hemma i Sthlm

Ja nu har jag kommit hem.
I torsdags hann jag klart ett program, sen hade jag huvudvärk resten av kvällen tyvärr.
 
Idag har det varit en lugn dag. Solen skiner ute, borde egentligen ta en sväng ut.
Det är fint höstväder just nu :)
Har suttit och laddat ner lite filmer för vi får inte ladda ner från det nätverk vi är kopplade till i Västerås. Och så uppdaterade jag till iOS6. Det blev annorlunda, så nu får jag se hur den funkar.
 
Letade lite bilder på Mio till mamma, haha det fanns massa roliga minnen från sökandet :P Den här bilden är nog från två år sen eller nåt.

 
Ikväll blir det tjejkväll! Ska bli kul att träffa alla igen för det var ganska längesen jag träffade alla.
Däremot måste jag bege mig hemåt innan 12 för jag jobbar tidigt imorgon... Och så finns det inga bra bussar om det blir senare än så... Känner mig lite som askungen..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!