I väntan på tåget

Sitter här på Centralstationen och väntar på tåget som nu är en hel timme sen. De säger inte heller varför den är sen så det är bara att sitta här och vänta. Den är så pass sen att jag kunde ha tagit det lugnt hemma och ta tåget efter. Så tråkigt att behöva slösa tid såhär. Men ja, visst skulle man inte vetat innan att det skulle bli såhär så, det går egentligen inte att tänka så riktigt. Men aja, får väl hoppas på att den kommer tidigare ändå. Annars hinner ju nästa tåg komma..

Idag är det mamma och pappas bröllopsdag. Det är därför jag sitter här och väntar på tåget. När de gifte sig sken solen och hösten var fin :)
Nu är det många bland mina bekanta som antingen redan gift sig eller är på väg att gifta sig snart. Tänka sig att man själv är i den åldern nu.
Jesús och jag är bjudna till hans kompis bröllop nästa månad :) 


Igår passerade Jesús och jag 19 månader tillsammans officiellt Vi åt sen lunch i stan och sen hade vi en lugn och mysig kväll :) vi kollade bl.a. på film.
Det är underbart att kunna ha sin andra hälft vid sin sida.

Nu hoppas jag bara på att tåget kommer. Annars kommer jag börja bli hungrig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!