ingen bok kommer

Precis, nu tog jag kontakt med CDON och de sa att posten inte kunnat skicka den till adressen och därför blev ordern avbruten. VARFÖR HAR DE INTE SKICKAT NÅGOT INFO OM DET TILL MIG???
 
Jag är asförbannad nu. Jävligt pissigt och fuckat. (Ursäkta språket, men i den här situationen så ja..)..
Jag har gått o väntat på en bok som inte skulle ha kommit alls.
De sa att jag skulle göra en ny beställning, kolla så att adressen stämmer osv. Fan jag har ingen jävla tid till att vänta på den boken!! Varför är just den obligatorisk?! Hur fan ska jag göra nu?? Tog kontakt med en kompis, men vem vet var hon är och hon behöver säkert den lika mkt som jag just nu ändå... GAH vad jag blir arg!!
 
Gjorde en ny beställning ändå för att vi kommer ha boken senare i utbildningen, men jag behöver den NU och även om man tar express så kommer den inte hinna fram i tid.
Jag som t.o.m. tänkte lämna in alla tentor på torsdag!
Vänta... det är tisdag idag? Jag trodde det var onsdag...
Så har jag tur kanske den kommer på torsdag??
 
Nej, jag ska inte förvänta mig alls. Det blir fel då. Jag får ta o komma på nåt sätt att kunna låna boken från någon i klassen eller så... FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!