Lite klagomål och sådär

Nu har jag precis fått reda på att jag ska läsa hela den här boken till på tisdag...!
 
 
Jag som har grejer inplanerade i helgen, får se om jag hinner klart den till tisdag... Mamma, Ken och Yves har nu åkt till Japan och de har nog kommit fram till mormor redan. De lär ha betydligt varmare väder än här. Idag var det ändå soligt men det var bara runt 3-4 grader. När solen sen försvann efter skolan så var det kallt på riktigt! När jag åker hem nu över helgen så måste jag nog ta på mig vinterjackan redan.
 
Elementet verkar inte fungera i vår lägenhet... Elementet i min kompis Josefines lägenhet fungerar, den är till o med jättevarm! Dags att skriva en sån där felanmälan-lapp till hyresvärden så att han kommer och fixar elementet. Hoppas på att det bara behöver tömmas på luft eller nåt.
Och så måste jag nog be honom byta säng också. För nu får jag rejäla ryggvärkar av att sova på den. Förra natten hade jag så ont i ländryggen att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Sov alltså inte så bra med andra ord.
 
Nog med klagande.
Jag hittade ett linspaket mitt bland mina kläder idag! När jag drog ut en av mina varmare kläder så fanns den där långt in i påsen!
Så nu har jag 3 mån linser extra :) Trodde den hade försvunnit.
 
Back to studies..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!