Nytt müsli och ensamhet

Jesús kom i söndags kväll tillsammans med hans föräldrar. De tog med sig massa lax och kött att ha i frysen, dammsugare till att damma av allt damm från olika ställen i lägenheten, och självklart cyklarna. Jag ville egentligen bara hoppa in i Jesús armar, men eftersom vi behövde göra klart allt nödvändigt så att hans föräldrar kunde åka hem innan det skulle bli för sent, så fick jag tålmodigt vänta. Jesús själv kände tydligen likadant.
Efter några timmar hade vi fått in all mat de tog med sig, dammsugit de dammigaste delarna i rummet och cyklarna var i princip färdiga. Det hann bli kallt och mörkt ute när Jesús cykel äntligen blev klar. De hann inte montera på nya växlar. Vi tackade för all hjälp och de åkte hem.
 
Och redan idag så behövde han åka tillbaka till Sthlm för jobb. Det känns tomt att vara här själv. Jag har iaf börjat göra müsli nu, den höll på att ta slut helt så nu har jag iaf tid till att göra den.
 
Jag ska också försöka göra klart någon tenta. Och jag har ännu inte fått min jäkla bok jag beställt hos CDON!! Det har gått över två veckor och den har ännu inte hamnat i min brevlåda... Fan vad jag blir frustrerad. Tur att jag läst en av två kapitlar vi har i boken, men jag kan inte referera till den alls, eftersom jag inte har läst allt och inte vet vad jag ska referera till. Den är obligatorisk att referera till också...
 
Nu har jag äntligen smakat på den här nya smaken av Marabou :)
Den var annorlunda. Jag gillar majsen som brukar finnas bland naturgodiset. Så lite choklad till det var inte helt dumt heller :) Men jag gillar fortfarande Digestive Marabou bäst ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!