Räddad!

En klasskompis räddar mig! Jag får låna boken hon lånar från en fadder! Hon är till o med klar med den så jag kan använda den tills jag är klar!! :D Jag är räddad!! Pust...
 
Nu sitter jag här själv, ska snart ta o äta middag tror jag.
Usch, det blir verkligen ensamt här i lägenheten när man är här själv... Jag har lätt för att sakna Jesús när jag är här ensam... Vi pratade om det igår ikväll och han förstår heller inte hur de andra studenterna kan bo här själva... Visserligen lär man känna folket i samma byggnad, men man sitter ju ändå själv hemma.
 
Jag såg filmen "Take this waltz". Jag förstår inte den filmen så bra... Hade svårt att greppa den och vad den ville säga. Den var lite weird...
 
Det blir så mörkt så snabbt nu för tiden. Tråkigt för jag gillar när det är ljust. Men de senaste dagarna så har det ändå varit så pass mulet ute att det inte varit så stor skillnad ändå. Måste liksom tända ljuset i rummet mitt på dagen ibland för att det blir så dunkelt.
 
Jag tror jag tar en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!