Tentorna skickade och klara!

Yay!!
Nu får jag ha ledighet fram till måndag! :D
Jag vet inte om jag skrivit bra eller så, men efter att ha läst, kollat igenom, samma grej flera gånger så blir man lite blind och vet inte varken ut eller in. Jag har smårättat, ändrat och sånt och nu känner jag mig klar, äntligen. Som sagt, kanske kunde bli bättre, men jag får inte till det nu iaf.
Imorgon ska jag till skolan, skriva ut allt och lämna in i pappersformat.
 
Jesús jobbade till sent idag. Planen var att han skulle åka tillbaka hit och vi skulle umgås under de dagar jag är ledig från plugg. Men tyvärr, så kommer han inte.
Men eftersom jag blev klar med tentorna så kom jag på att jag kan åka till Sthlm redan imorgon och göra klart ett program under träningstiden vi har på vallen :)
Så slipper jag använda söndagens tider till program. Och dessutom har vi 3h is imorgon, så programmet lär bli klart under den tiden.
 
Nu håller jag på att samla ihop grejerna jag ska ta med. Det blir en hel del att ta hem. Vix har vin och spelkväll på lördag, så kläder till det måste jag också ta med. Jag ska även ta med datorn så det blir nog ganska tung packning... Ska ju dessutom till skolan med allt det här, innan jag åker hemåt.
Jaja, jag är ändå ganska van med tung packning, har ju gått och burit på skridskor o träningskläder i några år. Inte konstigt att min högra del av ryggen är starkare än vänstra.
Men jag tycker det känns så konstigt att bära saker på vänster axel. Försöker ändå göra det med lätta väskor. För jag får faktiskt ont i ryggen då och då efter att ha burit på grejer.
 
Nu har jag hunnit duscha också, äntligen.
Ska snart lägga mig så jag kommer upp lite tidigare imorgon :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!