Tidig solig höstmorgon

Imorse vaknade jag innan klockan skulle ringa. Det är skönt när det blir så, man vaknar och ser att klockan ska ringa inom loppet av 10 min. När man vaknar av sig själv så är man ju inte lika trött som när man väcks helt plötsligt av en väckarklocka.
Gick upp, tyvärr har ju morgonarna blivit mörkare, såg solen höll på att gå upp, men det var mörkt ute. Hann ta det lugnt innan jag behövde åka iväg.
 
Ja, jag åkte till ishallen, var där från 8-9. Men det var skönt ändå :) Det har dock blivit kallare ute än i ishallen redan. Tänka sig att det går så fort...
Efter en timme på isen, åkte jag hemåt. Men precis när jag höll på att komma hem så kom jag på att jag glömt plånboken i skridskoväskan... Suck, så jag åkte tillbaka samma väg, hämtade plånboken och åkte hem igen.
 
Det var ändå skönt att gå upp i morse, solen gör en stor roll. Det är härligt att se solen skina så fint och idag kallar jag en riktigt fin höstdag! Hann inte ta någon fin bild däremot.
 
Tänkte lägga mig en stund igen, men nu känns det som att det inte behövs. Kan vara bra eftersom jag behöver lägga mig tidigt igen för att gå upp såhär tidigt imorgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!