Dagen

Jag fick ganska mycket gjort idag! Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Men jag ska inte berömma mig för mycket, för annars lär jag bli lat imorgon. Det är imorgon jag måste få mer gjort så att det bara återstår att se över tentorna. Jag hann till o med göra rent toa o handfat som jag velat göra i veckan :) Så nu är de rena o fina!
 
Jesús ringde och han lät glad, för det hade gått bra med jobb och sånt :) Däremot tror jag han är jättetrött, för han sov inte bra i natt.
Jag saknar honom lite nu, men blev iaf glad att höra honom.
 
Hm...ja visst är det fredag kväll, det skriks som bara den utanför... vet inte varför de skriker o har sig, antagligen är de väl fulla nog att de inte vet hur högt de "pratar"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!