Hemma själv...

Idag åkte Jesús tillbaka till Sthlm för lite jobbärenden och andra saker. Han ska även ta med sig cyklar hit med hjälp av hans föräldrar. Det går ju att cykla utmärkt här i Västerås, och så slipper man betala massa bussavgifter. Så ekonomiskt blir det. Synd bara att vi inte fick hit cyklarna tidigare, men det går verkligen INTE att ta hit cyklar på något sätt mer än med bil...! Ja, jag har suttit o tagit reda på hur man kan ta hit cyklar, men man får inte ta dem på SJ-tågen, inte på vissa regionalbussar, och pendeln kan man bara ta cyklar vid vissa tidpunkter vilket begränsar allt rejält... Vi tänkte på att köpa cyklar här, men det finns inga som är billiga nog, allt kostar så mycket...
Så till slut kunde hans föräldrar ta en dag då de kan ta cyklarna med hjälp av bilen på söndag. Hoppas det kommer gå bra.
 
Så ja, nu sitter jag här hemma själv, jag började med att tvätta kläder på morgonen. Och sen har jag suttit o pluggat, skriva på hemtentorna. Det har ändå gått ganska bra måste jag säga. Kanske går ut en sväng innan jag fortsätter att plugga. Däremot har inte en av böckerna vi behöver kommit fram än... Jag har suttit o väntat på den hela veckan, men den har inte nått fram... Trodde CDON var snabb med leveransen.
 
Dessa säljer de i Hemköp :P haha
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!