Jag kommer inte igång..

Nu har det gått riktigt lång tid sen jag skrev här senast. Fram till nu har det hänt väldigt mycket inom loppet av ett par veckor...! Fattar inte att det bara gått lite mer än två veckor, det känns som minst en månad!

Fram till nu så har jag hunnit gå på en tränarutbildning med SKF (Svenska Konståkningsförbundet). Det var roligt och lärorikt! Den här kursen var betydligt bättre än de andra jag gått innan. Vi var på Arlanda, så vi bodde i Eurostop, eller ja, hotellet låg i Eurostop. Men vi gick fram och tillbaka där inne varje dag flertal gånger.
Efter den kursen skjutsade mamma mig direkt till Västerås, tillsammans med Jesús. Jag var redan lite nervös inför nästa dag för det skulle bli min första skoldag.

Just det, jag fyllde 25 år mitt i kursen också, tillsammans med en annan tjej som också fyllde 25, samma år och samma datum! Som dessutom var storasyster till en gammal teamkompis!

Så kom första skoldagen. Jesús guidade mig lite snabbt genom skolan och när vi stod på kö till infodisken så träffade vi på Karina! Vi trodde hon redan hade gått klart skolan, men hon har en termin kvar med praktik. Så vi satte oss tillsammans för att äta lunch mitt ute i solen.

Sammanfattningsvis, så har vi haft 2 rookie-veckor, fulla med aktiviteter varje dag. Jag var inte med på allt, men hängde på ibland, vilket var bra för jag hann lära känna lite fler från klassen då. En tjej bor till och med i samma byggnad som jag!

Nu ska jag egentligen sitta med förberedelse inför morgondagens seminarium. Men det händer inget i mitt huvud. Och så ska jag hinna ta en dusch och lägga in en tvätt om en kvart. Äta ska jag också göra. Ja ibland har dygnet för få timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!