Lång skoldag

Idag var det heldag i skolan, men intressant sådan! På eftermiddagen hade vi vår första studieteknik föreläsning. Den var inspirerande även om jag nästan vet att jag kommer göra hälften av vad som sades. Men blev tillräckligt inspirerad för att förbättra hur jag pluggar nu! Först ska jag planera betydligt bättre. Jag har varit bra på att planera, men med tiden har det sjunkit lite i taget, och nu planerar jag knappt... Kanske smått påverkad av Jesús, som lever utan planering. Hans livsstil är i princip att ta saker som de kommer. Vilket funkar bra, men inte om man som jag pluggar heltid.

Fick höra att en tjej som bor här och går i min klass fick sin cykel bestulen... Usch, tråkigt att det händer. Vi bor egentligen i ett fint område, bortsett från vår egna byggnad. Så det känns konstigt att stölder ändå sker...

Ikväll hann jag plugga kanske 2h. Imorgon blir det säkert plugg nästan hela dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!