Lite bilder från veckorna som gått :)

Ja, jag håller på med att förbereda mig inför morgondagens seminarium.... Men har också lagt in bilderna på datorn från veckorna som gått :)
 
Lite bilder från lite allt möjligt.
 
På med skridskorna!
 


 
Ja också hade vi teori förstås.
Vi fick även ta glass under pauserna :) gott gott!

 
 
En av de första "föreläsningarna" innebar att göra ett snyggt hus till vår förenings maskot, bävern Berit.

 
 
I Västerås finns det lite annorlunda sittplatser sådär lite här och var i stan.

 
 
Jag gjorde min egna müsli för första gången och det gick bra!! Den var god också! Fick recept från Johanna :)

 
 
Första sittningen! Det var roligt! Jag hade kul och lärde känna fler folk!

 
 
Sittningen.

 
 
En av aktiviteterna var studentolympiaden. Sista "grenen" var det här:

 
 
Sist men inte minst, en bild jag hittade på Reddit. Haha kunde inte sluta skratta när jag såg den här:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!