Plugg plugg

Jag har fastnat lite just nu, hade ett ganska bra flow igår och lite av idag, men just för ögonblicket har jag fastnat lite tror jag. Och idag är det ett sånt där bra pluggväder, regn hela dagen.
 
Känns lite tomt i huset idag, jag tror de flesta har åkt hem över helgen eller nåt. Jag tror jag hört en dörr öppna och stängas på hela förmiddagen. Känns lite ensamt måste jag säga...
 
Ska försöka leta fram någon bra film att förbereda till kvällen :) då har jag något att se fram emot iaf, och kanske få ihop lite mer på tentorna!
Jag är iaf klar med en inlämningsuppgift som är till studieteknik-kursen :) Den var lätt, men det känns skönt att åtminstone en uppgift är klar för inlämning.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!