Snart på väg till Sthlm

Snart är jag på väg hem till Sthlm. Ska jobba imorgon tidigt tidigt i ishallen. Det var ändå två veckor sen sist.

Det har varit fint väder de senaste veckorna, och så kom regnet igår kväll och idag regnar det hela dagen.
Igår rostade jag ny müsli. Det blev kanske bättre än första gången eftersom jag nu vet hur man gör :D Mamma skickade med mig en mini-ugn och det är med den jag rostar müslin. Den är smidig och snabb, så det är lätt att använda den, förutom att den blir inte jämnvarm, utan den är varm i mitten och på utkanterna så kommer inte värmen lika starkt. Tur är så ska man röra om i müslin medan man rostar den, så det blir oftast ganska jämnrostat ändå :)

Har ont i ryggen... Ibland är det sängens fel. När man hyr lägenhet här så inkluderas säng, och den är typ rätt gammal så fjädringen är dålig och sängen i sig är inte alls så bekväm... Vill flytta till något nytt ställe snabbt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!