BARA konståkning

Jag är äntligen hemma efter 4 hela dagar med BARA konståkning. Helt avskärmade från omvärlden har vi varit som var på tränarutbildning i Tibro från onsdag-lördag. Det har varit roligt och lärorikt, men det har varit BARA konståkning. Tibro är nog den minsta orten jag nånsin besökt, okej, jag har inte besökt småorter annars. Men den här var liten. Man kunde gå igenom hela Tibro på säkert 20 min.
 
Åkarna vi fick se och träna var hur duktiga som helst. Snacka om kvalitet. Det är sån här kvalitet jag vill se bland åkare. Men det funkar inte om man inte har disciplin. Eller så är tränarna i Tibro hårda med disciplinen och inget annat accepteras. Gör man det i Sthlm så blir det bara kalabalik..
 
Jag är i alla fall helt slut. Tack vare en snäll konduktör på SJ så fick vi åka ett tåg tidigare än våra biljetter. Annars skulle vi fått vänta i 2 timmar i Skövde. Men han var snäll och lät oss åka med. Så jag kom fram 2 timmar tidigare än beräknat. Och med lite sällskap också. Verkligen tacksamt.
Jag somnade så klart på tåget när jag åkte sista biten till Västerås. Och jag är fortfarande helt slut...
Ska bli skönt att få sova på sig egna säng i natt :)
 
 
Passande bord i den lokalen vi fick vara i.
Skulle gärna vilja ha en hemma :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!