Längtar...

Vet inte varför, men jag längtar till att åka till Japan. Träffa mormor, helt annan del av världen, värmen, maten, kulturen... Jag kommer att vara ifrån Jesús i 3 veckor, och det är första gången vi är ifrån varandra så länge. Det kommer nog vara jättejobbigt, men vi ska försöka höra av oss så ofta vi kan, så ofta jag får tag på wifi-nätverket. Mormor har ingen dator eller internet, så det får bli de gångerna jag åker till stan och sätter mig där det finns wifi. Trots det, så längtar jag. Tror jag är lite väl trött på Sverige och skolan och sånt. Jag har egentligen inte rest på nästan 3 år nu tror jag. De korta kryssningarna räknas tyvärr inte. Och då är det Bulgarien för 3 år sen som var senast. Känns verkligen som att det är dags för en riktig resa nu. Synd bara att inte den är tillsammans med Jesús... Men jag tror inte att vi kommer att resa tillsammans det här året. Jag tror att det blir nästa år i så fall. Tråkigt, men troligt.
 
Jag har äntligen kunnat sova lite bättre nu efter en nästan sömnlös natt. Det har gett mig lite energi tror jag, jag har fått lite nya tankar om tentan och ska nog skriva om del 2 lite så att det blir bättre. Eller jag vet inte om det blir bättre, men det känns som att jag får lättare att skriva något vettigt i alla fall.
Så dags att börja med tentaskrivning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!