Nice helg!

Nu är vi äntligen hemma i Västerås igen. Men det har varit en rolig helg! Solig också :) Det blir man glad av, men känner att kroppen inte riktigt hänger med, är tröttare än vanligt o sånt. Men det är nog ett tecken på att det faktiskt blir varmare nu.
 
Vi åkte vid lunchtid på fredag och då hade jag även ett möte på kvällen. Det gick väl bra det, men önskade att det fanns mer tid. På lördag så åkte Jesús och jag till Hagaparken, där finns Stockholms Konstsalong öppningsvernissage och Victoria har ställt upp en monter igen. Jag trodde hon skulle vara där, men icke, hon jobbade så vi träffade henne inte där. Men det var ändå kul att få se massa konst som folk har gjort och det var allmänt trevligt.
Lite senare så möttes vi faktiskt i stan, för vi åkte till 25-årsfest! Vix, Helena och Lindas födelsedagsfest och det skulle komma ganska mycket folk. Det var en lagom liten lokal, men mysigt. De hade ordnat lite roligheter som skulle pågå under middagen, bl.a. olika bordsplaceringar som skulle göra att man lär känna nya människor, uppdrag under varje servett, och även ett quiz om födelsedagsbarnen som vi skulle svara på och försöka vinna. Det var verkligen trevligt och roligt och jag är glad att vi åkte dit!
 
När jag väl kom hem, det var inte så sent, men lite efter kl.12 så var mamma fortfarande uppe. Jag var jättetrött men satte mig i köket. Slutade med att jag blev lite pigg och vi satt o snackade om lite allt möjligt fram till kl.4 på morgonen...! Tiden bara sprang iväg, men det var ändå roligt att sitta o snacka. Fåglarna hade redan vaknat o börjat sjunga när vi la oss.
Det fick jag lida för senare på dagen, då blev jag så trött efter lunch att jag behövde lägga mig o vila.
 
Och senare åkte Jesús och jag hem till oss. Som vanligt har jag inte hunnit plugga ett skit...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!