Ord, kom till mig!

Dags för hemtenta då. Men jag är ordfattig just nu och otroligt rastlös. Känns inte riktigt som en bra timing att sitta med en hemtenta. Men jag försöker. Och det går trögt!
 
Jag har iaf haft mina vänner på besök för första gången :) Tyckte vi sågs för lite den senaste tiden så det var dags att samla ihop alla och ha lite fika. Det var bra :) Vi snackade om lite allt möjligt. Synd bara att det gick så fort, kändes inte som att vi hunnit umgås helt, men aja, så är det väl oftast.
 
Ja som sagt saknar jag lite ord. Eller snarare, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, måste nog läsa böckerna lite mer, men min rastlöshet tar över och jag har inget tålamod.
Målet är iaf att bli helt klar med hemtentan innan helgen är slut. Dvs jag vill lämna in tentan på måndag, så att jag får ungefär en veckas total ledighet. Det vore så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!