Påsk

Efter tentan som gick sådär, hoppas på godkänt, så åkte jag till Stockholm för att gå på båten mot Åbo och tillbaka. 24h kryssning med party och god mat. Vi var 12 tjejer och det var roligt och gott! Jag var hur trött som helst och kunde inte sova på natten. Victoria och jag råkade dessutom vakna en timme för tidigt för frukosten, så långfredagen blev verkligen LÅNGfredag för oss. Men det var värt det, verkligen.
 
 
Väl hemma så försökte jag lugna mig, hade ju inte sovit på två dygn då och var fortfarande i hype och kunde inte lugna mig. Men somnade ändå.
Dagen efter var jag inte så trött, Jesús kom till Sthlm då och vi var i centrum och pratade en massa. Eftersom jag varit fullt upptagen med skolan och jobb så har vi inte kunnat få tid själva, vi har inte kunnat snacka pga tidsbrist. Så det var verkligen skönt att kunna koppla av lite.
 
Igår var jag hos hans föräldrar för att fira påsk. Det blev god mat såklart och gott sällskap. Dock hade tröttheten slagit in just den här dagen istället och jag var trött, verkligen. Efter maten kollade vi på Hotel Transylvania, bättre än väntat. Men därefter så la Jesús och jag oss i gästrummet för att vila, båda var trötta och hade lite ont i huvudet. Vi gick upp en timme senare. Hade vi inte vilat så hade jag inte orkat med dagen.
 
Idag ska vi åka tillbaka till Västerås. Jesús föräldrar vill åka och kolla lägenheten osv så vi ska åka med dem. Det är skönt att åka med bilen för en gångs skull, tåg kan vara lite tröttsamt.
 
Det har varit sol hela tiden, såååå skönt!! Det är verkligen vårkänslor, fast inklusive snö och is på vägarna :P
Och ikväll ska vi förhoppningsvis hinna kolla på sista avsnittet av Familjen Annorlunda. Så tråkigt att den är slut, jag tyckte om det här programmet! Och det är så kul att få lära känna de tre olika familjerna i säsongen. Hoppas TV4 fortsätter med serien. Det är en av de bättre TV-programmen jag sett!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!