Träffa vänner!

Är på stationen och fick precis veta att tåget mot Sthlm är ytterligare några minuter sen, med andra ord, sammanlagt mer än 1h sen. Jag har bokat tid hos barnmorskan men den kommer jag ju inte hinna med om inte tåget tar en superfart framåt och kommer tidigare. Så ja, det var det... Tråkigt nog så får jag nog avboka och jag vet inte när jag kan komma förbi nästa gång.

Men jag hinner iaf hem och lämna Mona saker, hämta mitt pass för jag behöver förnya det innan sommaren. Tänka sig att det redan gått så pass många år att jag behöver förnya det.

Senare idag ska jag träffa mina vänner från japanska skolan! Monica-chan är i Sverige nu och kommer vara här bara några få dagar så vi passar på att ses alllihop. Ska bli kul :)

Men fan det här tåget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!