Det har hänt mycket!

Det största som hänt är att en av mina närmaste vänner fött en bebis nu! :D Det är otroligt vad kul det är! Känns annorlunda, tankar som "är vi redan så gamla att vi skaffar barn?" ungefär, men det är härligt, så fint att se alla bilder från den lilla familjen :) Jag är så glad för hennes skull och längtar till att få träffa både henne och bebisen :)
 
En av mina brorsor har även fyllt 20, tänka sig! Så fort det går! Då kom jag på att tänka att den yngsta blir myndig om några månader....ojoj...
 
Sen har jag stått på is hela dagarna förra veckan. Det var självklart kul! Men inte så roligt för fötterna...usch har aldrig haft så ont i fötterna som den veckan... Vanligtvis brukar skridskorna vara sköna att ha på sig, men den här gången var det som att det var det sista man ville ha på fötterna...!
Men det gick bra till slut, fick även fotmassage från Jesús mitt i veckan så jag orkade mig igenom resten av veckan!
 
Vi har även varit på Grönan o dansat salsa två lördagkvällar i rad, däremellan var vi även på kulturfestivalens salsakväll. Det var helt annorlunda än på Grönan, alla drack o dansade lite hur som, många som dansade med okända verkade det som, ja typ nattklubb. Men det var kul det med.
 
Den här veckan ska jag fortsätta jobba på is. Och därefter ska vi åka tillbaka till Västerås.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!