En liten roadtrip

Idag åkte Jesús, Nicky och jag till Enköping. Nicky skulle träna och vi passade på att ta en roadtrip till Enköping. Har inte varit där tidigare så det var lite spännande att se vad den lilla staden skulle leverera. Solen sken hela dagen och det kändes in i kroppen att det är sommar.
 
Väl framme vid ishallen så lät vi bilen vara kvar där. Vi vandrade till "stadens mitt" och kollade runt. Det var verkligen litet, och jag är ovan vid att det finns små ställen som detta, men det var mysigt och intressant att gå runt och kolla.
Vi åt god lunch i en av restaurangerna och bara njöt att vara ute.
 
Jag har däremot sovit lite mindre de senaste dagarna så jag var helt slut när vi kom hem. Men det var kul att åka till ett nytt ställe o se :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!