Äntligen riktig helg!!

Jag har kommit hem från en 5-timmarstenta. Så skönt att det är över!! Nu kan jag äntligen njuta av riktig ledighet, en ledighet då jag inte behöver tänka på att jag måste ha läst x antal kapitel osv.
Det gick ganska bra på tentan, jag tror jag blir godkänd, men ska nog inte hoppas på mer än så. Finns chans för VG, men ska inte hoppas i förväg. Bättre att bli överraskad sen.
 
Jag har fått gå igenom tandvärk och tandläkarbesök, slutade ganska bra tack o lov, så nu har jag inte ont längre. Sedan har jag bara suttit o råpluggat inför den här tentan. Den här gången var det inte någon stor mängd som förra tentan, men däremot väldigt diffust om vad vi ska kunna till tentan. Så det var bara att läsa på allt man har gått igenom, vilket blev ganska mycket ändå. Det var svårt att veta vad vi skulle fokusera på. Kursen är forskningsmetod, innehållande statistik. Men statistik-delen var inte så svårt ändå.
 
Tack vare att jag pluggade med mina vänner så gick vi igenom sånt jag själv trodde inte skulle komma på tentan, det visade sig just att de sakerna kom på tentan..! Så det var tack vare dem som jag kunde mer än vad jag kanske annars skulle kunnat.
 
Imorgon blir det tjejkväll två våningar nedanför mig :) hos Josefine. Ska bli kul att äntligen kunna umgås utan massa böcker!
 
Och tänka sig, om en vecka, EN VECKA så flyttar vi!! Jesús är inte så förtjust i tanken, konstigt nog, men jag är iaf glad att äntligen få ett riktigt kök och även större! Närmare skolan och närmare allt i stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!