Första tävlingen på länge! :D

Nu är jag på väg hem till Sthlm igen. Men idag åkte jag tidigare än vanligt. Ska nämligen på tävling i eftermiddag. Den första sen förra säsongen. Ska bli kul iaf :) ska ta 4 fina åkare.

Det är snöigt, känns som att man är uppe i fjällen. Så mycket snö, snöar fint också. Och nu när jag sitter i tåget så ser det verkligen ut att kunna vara uppe i fjällen. Allt är helt täckt i snö! Fint är det iaf :)

Fick se ett litet hål av blå himmel, men den försvann ganska snabbt... Hoppas iaf på lite blå himmel nu när det är så fint ute.

Sista helgen i februari som jag åker hem, ska plugga nästa helg och sen är det tenta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!