Spontant

I lördags var jag på tävling, det var roligt trots att jag blev trött efter en halvdag i en ishall. En guldplacering och ett toppenåk och två mindre bra åk blev det. Det var roligt att umgås med åkarna och vi hade roligt! :)
Igår jobbade jag som vanligt, men det var också kul. Eftersom det var tävlingshelg så var det inte så många åkare på träningen, men det gjorde att vi kunde slå ihop grupperna till en stor grupp och köra alla tillsammans. Ibland är det faktiskt roligare att göra så än att bara träna som vanligt. Hoppas också att åkarna tycker detsamma.
 
Idag har jag försökt sitta och plugga, det gick sådär. Tills min kära vän Victoria spontanbesökte oss :) Det var roligt att träffa henne och vi satt o snackade i några timmar. Det är skönt att hon flyttat nära Västerås, då har vi chans att träffas lite oftare :) Hon hade även med sig en överraskning som gjorde mig riktigt glad!
 
Nån timme efter att hon åkte hem så fick jag även veta att jag äntligen fått VG på senaste tentan! Det var verkligen värt de där heldagarna av plugg i skolan. Vi satt ju från morgon till långt in på kvällarna för att försöka få in allt i våra huvuden. Det lönade sig med ett fint VG. Ska hämta ut tentan imorgon så jag får se hur det gick.
 
Imorgon ska Jesús sjunga på en konsert i Västerås konserthus. Han har repat med en kör här de senaste veckorna då de behövde lite fler tenorer inför konserten. Jag har inte sagt att jag ska gå, iaf inte bekräftat, men jag tror jag ska försöka överraska honom lite? Ska iaf köpa en biljett imorgon efter skolan.
 
Nu är det nog tyvärr dags för mig att bege mig ut i snön... måste köpa yoghurt och mjölk. Kanske något gott inför imorgon, fettisdag eller hur? Inte semla....men nåt annat kanske. Victoria skulle baka cheesecake, jag har då ingen ugn att baka i, så det får bli köpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!