Nytt år

Blev godkänd på senaste tentan tack o lov! Skolan har redan börjat (igår) och jag ska tillbaka till Sthlm för att fira pappas födelsedag och jobba lite. Sen är det mindre än 2 veckor kvar till nästa salstenta, jag är allt annat än beredd eftersom jag var sjuk sista skolveckan = missade 3 föreläsningar.
 
Jul och nyår blev hemma i Sthlm.
Mio lyssnar på nyårskonserten i Wien.
 
I år får vi se vad som händer, förutom att vi snart, om 2 månader, flyttar in till en ny lägenhet, så vet jag faktiskt inte hur det här året kommer att gå.
 
Hoppas på ett gott år.
Jag är glad att vi nu har fler soltimmar och att solen stannar uppe längre för varje dag. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!