Tröttheten lämnar mig inte...

De senaste dagarna har jag gått och varit trött hela tiden. Det kommer som i vågor, trötthet som gör att jag skulle kunna somna var jag än är och när det väl kommer. Undrar ifall det kan vara brist på solljus efter en sån här vinter, eller om det är något helt annat...?
 
Förra veckan var fylld med konståknings EM! Jag satt dagarna framför SVT play och kollade. Om ett par månader är det VM, då blir det en annan spänning!
Jag tyckte herrarnas placeringar var bra, Javier Fernandez (SPA) vann, Florent Amodio (FRA) hade inte så bra program den här säsongen och kom på en 2:a plats. Och äntligen fick Michal Brezina (CRA) en medalj! Som han kämpat i flera år med endast en 4:a som bäst. Han förtjänade verkligen en medalj! Jag var nöjd med andra ord.
Men bäst var ju vår egna Alexander Majorov som kom på en så fin 6:e plats!! Han åkte ett superbra kortprogram. Nu är han redan i Island med min bror för att tävla Nordiska mästerskapen. Ja, Nicky åkte dit igår. Han åker korta imorgon och fria på lördag.
 
Och jag själv fick ställa mig på isen efter ca 3 veckors uppehåll :) Hade svårt att stå still kan jag säga. Redan imorgon ska jag hem igen för att jobba lördag o söndag morgon. Blir en lite tuffare helg känner jag på mig...
Men det ska nog gå bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!