Arg!

Så himla irriterande!
Jag håller ju som sagt på att sortera gamla foton, eller snarare alla digitala foton. Jag använder Photobox, men den verkar ALLTID haka upp sig när jag jobbar med flera foton. Den verkar inte klara av att jobba med många foton samtidigt. Så efter att ha laddat upp två stora mappar med foton om igen för andra gången, så håller jag på att ge upp. Jag vill fixa så att det står rätt datum o text på baksidan av fotona, men det är där det hakar upp sig totalt och kastar om allt i en enda stor röra.... SUCK!!
 
Så idag lämnar jag det här, igen för typ tredje dagen i rad, och återgår imorgon. Då tänker jag BARA ladda upp allt på nytt, försöka fixa datumen iaf. Och sen får jag skicka in dem till framkallning.
Synd bara att jag inte kan få in text bakom varje foto, som beskriver när det kommer ifrån....
 
Nu går jag o lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!