Dags för packning?

I tisdags träffade jag Sara, hon var mer gravid än vad jag trodde! Men mest av allt såg hon hur lycklig ut som helst. Och det värmde mitt hjärta så mycket. Jag är så glad för hennes skull!! Vi var i gamla stan och åt lite lunch och hade catch-up talk. Sen gick vi vidare runt i gamla stan och ner mot Medis.
Solen var uppe som bara den och vi hade det mysigt o roligt.
 
Igår gick Jesús och jag på bio, mysigt! Vi såg "Despicable me 2". Även om ettan är klart bättre, var den rolig och det var fullsatt i salongen. Vi såg på engelska såklart, men fanns bara i 3D... så efteråt hade båda ont i huvudet... För att njuta lite till av dagen vandrade vi runt i stan. Vi hann precis åka hemåt när vädret blev molnigare och kallare.
 
Igår kom också en stor kartong full med foton till mig. Jag undrade varför det var så mycket, men de hade slagit ihop båda mina beställningar. Så där fanns det ca 4000 foton. Pappa bara skrattade och undrade var jag skulle få plats med allt. Men det löser sig nog. Ska dock ta tag i själva album-grejen efter Japan. Nu har jag nämligen insett att vi åker om några få dagar, med andra ord, jag har inte tagit fram nåt av det jag ska packa.
 
Så idag får nog bli en pack-dag. Få ihop allt jag tänkt ta med. Mest kläder förstås, men det kommer inte bli så mycket. Jag ska försöka att inte ta med så mycket iaf, för jag vill kunna köpa saker där.
Ja, så det är dags för mig att avrunda.
 
Just det, glömde säga att jag fick VG på senaste tentan = helvetesveckan var värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!