Glad dag!

Det stod på vädret att det skulle regna idag. Men så blev det inte. Men det var bra ändå. Jag kunde planera in två kompisträffar idag vilket är glädjande som bara den! Johanna är på besök här och passade genast på att umgås med henne en stund. Victoria hörde av sig idag och även hon joinade lite senare efter sitt jobb. Jag var glad att kunna träffa dem båda!
Känner verkligen hur mycket vänner värmer ens hjärta och glädjer en så mycket!
 
Senare på dagen åkte mamma, Yves o jag på Elgigantens rea. Köpte en kompaktkamera, Canon såklart. En röd :) Min Canon är nästan 10 år gammal (insåg jag nu när jag sorterar foton), och har varit med om bokstavligen en hel del, ja den i sig har gjort en närapå jorden runt resa. Men ja, efter sina många år så börjar batterierna bli slöa och själva kameran har blivit lite trög. Tror dock det är pga en gång den tappades i marken....stackarn... annars hade det säkert inte varit några problem med den idag! Och det är INTE jag som tappade den då.
 
Vi var och kollade på kameror igår, priset på den här låg på ca 1,700kr, och idag i reklamen så hade de sänkt till ca 1000kr! Därför åkte vi direkt dit för att köpa en :)
Och nu har jag testat den lite, den har några roliga funktioner :) Den har WiFi, dvs man kan föra över foton direkt till datorn osv. Men jag har inte fixat det än, så kan inte lägga upp några exempelbilder idag. Men jag har en stark känsla av att jag kommer använda den här WiFi funktionen flitigt!
 
Imorgon ska jag träffa ännu en kär vän! Åh, Sara har jag inte träffat på ett år tror jag. Har sett fram emot att träffa henne :) Ska bli kul!
 
Nu är det dags för sömn.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!