Nostalgitripp bland foton

Idag började jag till slut ta tag i alla foton. Jag börjar med att sortera ut vilka jag vill framkalla till vanliga bilder. Sen är det att bestämma var jag beställer dem och sen är det bara att betala och vänta.
Jag bestämde mig till slut att bara framkalla vanliga foton istället för att göra fotoalbum online. Men vi får se, kanske tar jag ut några speciella tillfällen och gör fotoalbum av dem...
Men just nu vet jag inte. Jag ska även köpa album, och de kommer att gå åt...
 
Jag började på år 2005, och nu är jag i mitten av 2006. Redan uppe i 1500 foton...!! Och jag har försökt sortera bort så mycket jag kan, men det får nog bli en runda bortsortering igen innan jag beställer dem.
 
Måste säga att det har varit väldigt roligt att gå igenom fotona! Suttit o skrattat mig igenom dem, visat för mamma och pappa ibland, kollat på videon som funnits bland fotona. Så är det ju med digitalkamera.
När jag väl hittade en video på när klassen firade vår matte-fysik lärares 30-års dag, så behövde jag bara lägga upp den på fb.
 
Imorgon fortsätter jag med fotona. Om jag redan är över tusen foton på bara ett år, undrar hur många foton som kommer framkallas när alla sorterats....???
Och jag vill inte ens fundera på hur mycket det kommer att kosta... haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!