Nu är det sommar! :D

Nu känner jag, det är sommar och jag är LEDIG!!
"Firades" med ett tandläkarbesök, nu är mina tänder rena o fina och fixade inför sommaren. Så skönt! Glad att jag hann med det.
Och senare igår så åkte Jesús och jag till stan, till vår favoritrestaurang, Vapiano. Det som är bra med Vapiano är att det finns fullkornspasta, och det är goda rätter. Så för att fira lite sommar och att vi varit tillsammans i 2 år och 3 månader så gick vi dit, och ja, det var självklart gott!
 
Nu när jag är ledig ska jag planera in träning, jag ska leta massa recept som jag ska samla ihop inför hösten, och jag ska göra massa fotoalbum av alla digitala bilder jag har. Det sista kommer ta så mycket tid men det måste göras, för digitalt är inte riktigt så säkert som att ha dem utprintade. Funderar på att göra fotoböcker online, men kanske bättre att bara framkalla dem o lägga in i massa album??
 
Jag har bara varit ledig i några få dagar och är redan förvirrad över vilken veckodag det är... haha
Och jag drömde om att vi var massa människor inlåsta i en stor byggnad med massa våningar och en stor tiger var lös, åt upp nästan alla inlåsta och jag hann precis springa ut efter att dörrarna låstes upp... kul...
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!