Snart sommar för mig med!

Såg många som verkar ha slutat skolan och många som verkar haft sin sista tenta idag. Medan vi satt i vårt grupprum och körde på en hel dag med plugg samtidigt som solen sken som bara den ute idag, trodde inte jag skulle missa nåt för trodde det skulle vara lite molnigt. Men nej, utanför låg klara studenter på gräset och chillade.
 
Men vi har bara en dag kvar att plugga (ja, på nationaldagen..) och sen på fredag är det slut efter att ha suttit ett par timmar i tentasalen!
Men är osäker på hur det kommer gå. Min hjärna är inte med riktigt o känner inte att jag kan nåt, även om det ibland känns som jag känner igen allt o borde kunna.
 
EN DAG TILL!! KÄMPA!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!