På väg till party över havet!

Nu är äntligen tentan över! Det var lite av en helvetestenta. Många frågor och lite tidsbrist. Vissa frågor hade jag stenkoll på, andra hade jag ingen aning om. Så det blev några få tomma luckor som jag inte hann fylla på med svar pga tidsbrist. Jag satt till sista minuten, där de sista minuterna bestod av febrilt skrivande. Vet inte hur det gått för ibland kändes det som att jag bara skrev o skrev och inte hade så stor koll på vad jag svarade.

Väl hemma duschade jag och packade. Nu sitter jag på tåget till Sthlm för att åka på partykryssning. Elsa ville fira sin 25-års dag på ett lite annorlunda sätt och det resulterade till en kvällskryssning. Har bara varit på de är korta kryssningarna men inte party så jag vet inte hur det kommer att vara. Men det blir nog kul!
Hann inte vila upp mig tillräckligt, men jag hoppas jag inte kommer vara alltför trött :/

Försöker sova lite på tåget men det går inte bra.
Nu är det iaf ledigt fram till nästa vecka. Då ska jag börja plugga anatomi inför konståkningens tränarutbildning där vi kommer ha ett prov på det. Kan inte alls så mycket, kommer ihåg ännu mindre så jag har nog en pluggvecka till framför mig. Men den här måste jag klara! Så det är bara att plugga på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!